Dieta na lato

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Jeśli interesuje Cię schudnięcie 1,5 kg w ciągu tygodnia i lubisz spożywać słodkie pokarmy, „dieta na lato” jest stworzona dla Ciebie. Dzienna dawka kalorii wynosi 1000 kalorii, jest bogata w potas i błonnik oraz witaminy B, C i E. Przy wprowadzenie do codziennych czynności ruchu fizycznego możemy osiągnąć zadowalające rezultaty.

Dietę stosujemy przez pięć dni, przyjmując pięć posiłków dziennie: pierwsze i drugie śniadanie, obiad, podwieczorek oraz kolację.

Dzień pierwszy:
Śniadanie
Muesli, gorzka herbata zielona
II Śniadanie
Napój z malin i miodu
Obiad
Naleśniki z owocami, gorzka herbata z cytryną.
Podwieczorek
Galaretka pomarańczowa, szklanka mineralnej wody niegazowanej
Kolacja
Kurczak w galarecie (150 g), kromka chleba żytniego z soją i słonecznikiem, cykoria (100 g), szklanka herbaty bez cukru z cytryną.

Drugi dzień:
Śniadanie
Twarożek z owocami, kajzerka z połową łyżeczki margaryny niskokalorycznej, szklanka herbaty bez cukru z cytryną.
Obiad
Talerz zupy-kremu z groszku zielonego, dorsz z jabłkiem, 2 małe ziemniaki gotowane, sałatka z pomidorów i cebuli, szklanka herbaty bez cukru z cytryną.
Podwieczorek
Sałatka z kukurydzy, szklanka herbaty owocowej bez cukru.
Kolacja
Zupa z malin z ryżem.

Dzień trzeci:
Śniadanie
Szklanka kawy zbożowej bez cukru.
Obiad
Talerz zupy cytrynowej, pulpety z cielęciny (150 g), kasza gryczana (sucha 30 g), marchew gotowana (150 g), szklanka herbaty bez cukru.
Podwieczorek
Słodka pianka, szklanka kawy bez cukru.
Kolacja
Ryba w galarecie (150 g), kromka chleba chrupkiego żytniego posmarowana niskokaloryczną, wysokogatunkową margaryną, szklanka herbaty owocowej bez cukru.

Dzień czwarty:
Śniadanie
Grzanki z pomidorami, bawarka z mlekiem 0,5% bez cukru
II Śniadanie
Jogurt light truskawkowy z łyżką otrąb żytnich, szklanka kawy bez cukru.
Obiad
Pierś z indyka gotowana w warzywach, ryż , sałata zielona z jogurtem naturalnym bez cukru z sokiem z cytryny , szklanka herbaty malinowej bez cukru.
Podwieczorek
Sałatka owocowa, szklanka niegazowanej wody mineralnej.
Kolacja
Szklanka kawy bez cukru.

Dzień piąty:
Śniadanie
Muesli gruszkowe, szklanka kawy bez cukru.
II Śniadanie
Miseczka kisielu morelowego, szklanka wody mineralnej niegazowanej.
Obiad
Kurczak z pomidorami i pomarańczą, szklanka zielonej herbaty bez cukru.
Podwieczorek
Szparagi pod beszamelem, szklanka herbaty bez cukru z cytryną.
Kolacja
Kanapka z kromki chleba pełnoziarnistego, posmarowana niskokaloryczną wysokogatunkową margaryną z dwoma plasterkami polędwicy z indyka.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*