Uprawnienia w Klanie

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Gracze w Klanie w zależności od pełnionej funkcji posiadają różne uprawnienia. Nowy gracz zawsze rozpoczyna grę od poziomu rekruta.  Najwięcej opcji posiadają z kolei Dowódca Klanu  oraz jego Zastępca.  Poniżej przedstawiamy możliwe stanowiska w Klanie i ich uprawnienia.

Dowódca – może modyfikować dane i ustawienia Klanu oraz zarządzać rekrutacją. To właśnie Dowódca wydaje rozkazy swojego personelowi wojskowemu i wykonuje wszystkie działanie na Mapie Globalnej. Posiada również dostęp do zastrzeżonych informacji o klanie i oczywiście może uczestniczyć we wszystkich rozgrywkach Wojny Klanów.

Zastępca Dowódcy – posiada te same uprawienia co Dowódca z wyjątkiem możliwości modyfikacji danych i ustawień Klanu, jednak może zarządzać personelem wojskowym w sytuacjach wyznaczonych przez Dowódcę.

Dowódca Kompanii – Bierze udział w walkach militarnych Wojny Klanów i zajmuje się przesuwaniem żetonów czy zmianą lokalizacji Kwatery Głównej. Posiada również dostęp do zastrzeżonych informacji o Klanie.

Dyplomata – Zajmuje się rekrutacją i wysyłaniem agentów. Ma dostęp do zastrzeżonych informacji o Klanie i także bierze udział w bitwach Wojen Klanów.

Skarbnik – Przyznaje fundusze klanowe odpowiednim członkom oraz ma wgląd w zastrzeżone informacje o Klanie. Bierze czynny udział w rozgrywkach Wojen Klanów.

Rekruter –  Ma prawo do modyfikacji warunków rekrutacji czy decydowaniu o przyjmowaniu nowych graczy do Klanu. Może również wysyłać zaproszenia do innych graczy. Oprócz dostępu do zastrzeżonych informacji o Klanie może brać udział w bitwach Wojen Klanów.

Żołnierz – Może brać udział w starciach militarnych Wojny Klanów oraz przeglądać zastrzeżone informacje o Klanie.

Rekrut – Ma prawo jedynie uczestniczyć w bitwach Wojen Klanów

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*